Naspäť

FAQ alebo často kladené otázky

S pribúdajúcimi slnečnými dňami pribúda frekvencia často kladených otázok a preto Vám prinášame cenné informácie tu v tomto krátkom blogu.

Otázka: Sú ponúkané produkty na e-shope okamžite k dispozícii?
Odpoveď: Pri každom produkte je uvedené buď "pridať do košíka" alebo "nie je na sklade". To znamená, že ak je možné pridávať produkty do košíka, tak ich máte okamžite k dispozícii a po objednaní idú ihneď k expedícii. Tovar, ktorý nie je na sklade nie je možné objednávať. Pri vážnom záujme však môžte napísať na FB alebo na e-mail a tak zistiť možnú dostupnosť. Všetky podrobnosti máme uvedené aj v obchodných podmienkach.

Otázka: Je možné vyskúšať pekné mestské bicykle priamo u nás v showroome?
Odpoveď: Z priestorových obmedzení nie je možné uskladňovať všetky modely bicyklov priamo u nás v showroome. Niektoré z modelov máme stabilne na ukážku+vyskúšanie a niektoré je možné po dohode pripraviť k vyskúšaniu. Pre tento prípad nás však včas kontaktujte.

Otázka: Koľko stojí prerobenie bicykla zo starého na nový?
Odpoveď: K tejto veľmi špecifickej otázke chystáme v blízkej dobe špeciálne vydanie blogu. Platí však to, že prerábka bicykla trvá v jarných a letných mesiacoch dlhšie. Finančná náročnosť prerábky bicykla vychádza od technického stavu v akom nám ho donesiete a aj koľko ste ochotný doňho investovať.

Otázka: Robíte aj servis bicyklov?
Odpoveď: Áno prioritne pre bicykle u nás zakúpené alebo prerobené. Veľmi radi robíme servis na cestné bicykle, takisto aj kvalitné MTB. Lacným "horským bicyklom" z hypermarketov sa snažíme vyhnúť, no za príplatok vieme aj taký zoservisovať. Podrobný cenník servisu nájdete na našej stránke.

V krátkosti sme vybrali tie najčastejšie otázky. Ak máte akékoľvek iné neváhajte nás kontaktovať.

e-shop pecobikes e-shop pecobikes

ZAUJALI ŤA NAŠE BICYKLE?

neváhaj nás kontaktovať, a vyrobíme jeden aj pre teba

Napíš nám alebo nás sleduj na Facebooku